Gdy nagrasz już swoje video postaraj się, aby przyciągnęło uwagę internautów i było łatwe do znalezienia. Wybierz często odwiedzany serwis internetowy. Najłatwiej uwagę gościa strony, na której opublikujesz reklamę video, zwróci ciekawy tytuł. Nie powinien on być długi, dobrze jest, jeśli budzi pozytywne skojarzenia lub jest lekko żartobliwy, powinien też zawierać nazwę hotelu lub miejscowości, w której obiekt się znajduje. Cechy te zachęcą do oglądnięcia Twojego krótkiego filmu. Zrób wszystko, aby reklama była łatwa do odnalezienia za pomocą wyszukiwarki. Pamiętaj również, że muzyka jest gwarancją dobrej zabawy, więc kiedy już ją trafnie wybierzesz, nie musisz się obawiać o samopoczucie gości, lecz świętować razem z nimi. W reklamie zamieścić możesz również miejsca z najbliższej okolicy hotelu, aby zachęcić potencjalnych gości do przyjazdu. Zaprezentuj znany Ci teatr, kino, club, dyskotekę, pokaż, że warto się tam udać. Opowiedz krótko o repertuarze, ofercie i wydarzeniach związanych z tymi miejscami Podaj terminy imprez regionalnych i podkreśl ich atrakcyjność. Jeśli w okolicy znajdują się kąpieliska lub obiekty sportowe, również uwzględnij je w swojej reklamie. Jezioro lub kompleks basenów przyciągnie gości w sezonie letnim, stok narciarski w sezonie zimowym. Ukazując te miejsca kieruj się domniemanymi oczekiwaniami odbiorcy Twojej reklamy.