Nie możesz zaniedbać promocji strony internetowej twojego hotelu. Na pewno samo jej stworzenie sporo cię kosztowało, warto więc, by zaczęła na siebie zarabiać. Dobrą reklamę będzie stanowić dopiero wtedy, gdy będzie widoczna. Pozwól więc ją zauważyć. Na pewno długo będziesz cieszyć się popularnością, jaką przyniesie twojemu hotelowi. Metod promocji jest naprawdę wiele. Możesz na przykład zdecydować się na kampanię linków sponsorowanych. W tym przypadku odnośnik do twojej strony będzie wyświetlał się na prawo, tuż pod oknem wyszukiwania. Taka reklama przynosi korzyści od razu i jest dużo tańsza. Samo pojawienie się linku jest całkowicie bezpłatne, koszt generowany jest dopiero w momencie, w którym internauta dostanie się na twoją stronę poprzez link z wyszukiwarki. Tutaj możesz dobrać nieograniczoną ilość słów kluczowych i zmieniać je w czasie trwania kampanii, jest więc to dużo bardziej elastyczna forma reklamy. Jeśli wybierzesz już odpowiednią w twoim przypadku formę promocji w Internecie, musisz zdecydować, czy wolisz podjąć współpracę z profesjonalną firmą, która poprowadzi dla ciebie kampanię, czy wolisz działać we własnym zakresie. Możesz też rozważyć wynajęcie informatyka, który zajmie się tą kwestią.