Musisz dokładnie wiedzieć, co chcesz osiągnąć i kiedy będziesz mógł uznać, że odniosłeś sukces. Dzięki temu końcowy efekt nie będzie się ciągle oddalał i modyfikował. Zadaj sobie pytania:
1. Jakich gości się spodziewasz? Do kogo kierujesz swoja ofertę?
2. Czy przydadzą ci się dobre relacje z opiniotwórczymi środowiskami?
3. Czy chciałbyś, aby o twojej firmie było głośno?
4. Czy warto byłoby zdobywać branżowe nagrody?
5. Czy chciałbyś, aby twoją firmę łatwo było odnaleźć w Internecie?
Niektóre z odpowiedzi są chyba oczywiste… A to już wiele znaczy. Jeśli przy okazji nasunęły ci się jakieś pomysły, koniecznie zapisz je już teraz, a z pewnością przydadzą się w kolejnych etapach akcji promocyjnej. Nie umieszczaj poprzeczki tak wysoko, że nie będziesz do niej nawet mógł doskoczyć, nie mówiąc o pokonaniu. Postawione przed tobą cele muszą być realne. Jeśli zdecydujesz się na utworzenie profilu swojej firmy na Facebooku czy Naszej Klasie, połóż nacisk na jakość, a nie ilość kontaktów. Niech twoi znajomi będą aktywni, a ich obecność konstruktywna. Nie wystarczy w tym przypadku tylko dołączyć do grona zwolenników. Przydałoby się poszerzanie horyzontów i zwiększanie zasięgu profilu.