Strona internetowa pomoże także pokazać wiarygodność i dobrą organizację hotelu, jeśli będziemy ją na bieżąco aktualizować, podając przy tym daty, kiedy zmiany w artykułach zostały wprowadzone. Klient widząc, że dany hotel nie zmieniał zawartości strony od roku czy kilku lat, zwątpi w jego funkcjonowanie i prawidłową organizację. W tym przypadku przydatna będzie witryna z nowościami. Można w niej opisywać wszystkie ważne wydarzenia, jakie mają miejsce w hotelu, zmiany czy otrzymane wyróżnienia. Tak przygotowana strona internetowa na pewno spełni swoją rolę porządnie, trzeba tylko zadbać o rozpowszechnienie jej wśród internautów. Najlepiej poprosić o pomoc specjalistów, którzy znają się na pozycjonowaniu i zajmą się tym, żeby znalazła się ona na wysokiej pozycji w wyszukiwarce internetowej. Niestety udowodnione jest, że użytkownicy rzadko docierają na drugą stronę listy, dlatego cały nasz wysiłek może pójść na marne jeśli nie zadbamy o pozycjonowanie.