Kiedy Twój hotel już prężnie się rozwija potrzebujesz klientów? Jeżeli nie zapewnisz hotelowi ich wystarczającej liczby interes padnie. Do tego potrzebna jest efektywna kampania marketingowa, która zareklamuje Twój hotel. Żeby reklama była skuteczna, to znaczy żeby przyniosła jak największą liczę klientów dla naszego hotelu, musimy reklamować się wszędzie. Obecnie najwięcej możliwości daje nam internet. Większość ludzi przed zdecydowaniem się na jakiekolwiek wyjazdy bada, za pomocą internetu, co warto zobaczyć w miejscu, do którego się wybiera i oczywiście miejsca noclegowe. Istnieje wiele portali internetowych, na których możesz zarejestrować swój hotel, a tam wprowadzić możliwość rezerwacji online, co ułatwia pracę. Poza internetem warto się również zgłosić do biur i agencji turystycznych i tam przedstawić swoją ofertę noclegową. Początki są najważniejsze, dlatego należy jak najwięcej czasu i oczywiście pieniędzy poświęcić reklamie, z czasem cała „machina” rozkręci się sama. Jednak nie należy nigdy rezygnować z akcji marketingowych. „Klient nasz pan!” To humorystyczne hasło, nabrało w dzisiejszych czasach nowego wymiaru, musisz się zastanowić czy Twój hotel sprosta wymaganiom rynku i czy rzeczywiście stawiasz Klienta na pierwszym miejscu. Mówi się, ze jeden zadowolony klient zachęci do korzystania z oferty Twojej firmy jedną osobę, podczas gdy niezadowolony zniechęci aż dziesięć osób.