Teraz pokrótce opowiem Wam czym jest owy tajemniczy PR. PR – Public relations – dotyczy kształtowania stosunków publicznie działającego podmiotu z jego otoczeniem. Zajmuje się relacjami pomiędzy nimi, które to określane są wzajemnymi potrzebami. Okazuje się, że nie tylko supermarkety, czy firmy zajmujące się sprzętem komputerowym lub jakiekolwiek organizacje tego typu posługują się ową metodą. Istnieje nawet specjalne odgałęzienie zwane HOTEL PR. Na czym polega owo zjawisko? W świecie, gdzie reklamą może być wszystko, a ona sama może być wszędzie, zwykłe spoty reklamowe, które mogą być dobrym pierwszym krokiem, nie będą wystarczające. Specjalista od HOTEL PR wie, że spoty reklamowe, fantastyczne zdjęcia mnw ofertach biur podróży to dopiero początek. Czy zdajecie sobie sprawę, że gdy zwycięzca teleturnieju otrzyma nagrodę w postaci „weekendu w uroczym HOTELU SPA”, staje się on już „ofiarą” PR-u? Bierze udział w rozbudowanej machinie reklamowej za którą to stoi rzesza specjalistów. Bo tym właśnie jest PR – reklama obejmująca wszystko od social media marketingu(media społecznościowe) przez tradycyjne formy marketingu po reklamy w stylu „direct mail”(reklama, która ma formę tradycyjnego listu).