Handlarze, którzy bacznie obserwują procesy zachodzące na rynku, z pewnością zauważyli jak znacząco rozwinęła się w ostatnich czasach branża gastronomiczno-hotelarska. Rozwój transportu i przemysłu turystycznego spowodował nie tylko wzrost liczby hoteli, ale także usług świadczonych przez nie dla gości. Dzisiaj hotel to nie tylko możliwość noclegu, ale także catering, sprzedaż produktów, usługi rozrywkowe czy relaksacyjne. W tak szerokiej ofercie, większość handlarzy znajdzie możliwość sprzedaży swoich produktów i usług. Rozpoczęcie handlu w branży gastronomiczno- hotelarskiej nie jest łatwe. Duża konkurencja, trudności z dotarciem do zabieganych kierowników, specjalne strategie reklamowe, wszystko to wydaje się ryzykowne i czasochłonne. Dlatego warto przemyśleć odpowiedni sposób działania, który pozwoli Ci się wybić pomiędzy innymi handlarzami o podobnym profilu sprzedaży i zapewni Tobie odpowiedni status w branży hotelarskiej.