Każdy przedsiębiorca, liczący na przyciągnięcie wielu gości, powinien pomyśleć o wirtualnej prezentacji lokalu, ponieważ turyści planujący wyjazd najczęściej szukają informacji na temat hotelów drogą internetową. Prowadzenie strony internetowej nie jest jednak takie łatwe jak się powszechnie wydaje i wymaga pewnej wiedzy, bez której fundusze przeznaczone na jej wykreowanie i prowadzenie będą tylko zmarnowaną inwestycją. Nawet jeśli wynajmujesz fachowca, który zajmie się tym za Ciebie, skontroluj czy Twoja strona zawiera pożądane przez klientów cechy takie jak: aktualne dane, możliwość rezerwacji online, dokładne dane adresowe, cennik, zdjęcia lub wideo naszego hotelu, bądź unika wymienionych typowych błędów, na które skarżą się internauci, takich jak: błąd serwera, nieaktualne informacje, brak podstawowych danych itp. Dobrze zrobiona, często uaktualniana strona www to doskonała reklama obiektu, która z pewnością pozwoli na pozyskanie nowych klientów.