Kiedy gościom smakuje to, co jedli w restauracji, często pytają o przepisy. Pomyślałeś, jakie korzyści przyniosłoby odsłonięcie tajemnicy kucharza i zamieszczenie kilku na blogu restauracji? Klienci mogliby się przekonać, że gotowanie nie jest wcale takie proste i że szef kuchni radzi sobie z nim lepiej niż oni… Pozwól internautom na zamieszczanie własnych receptur, na wymianę kulinarnych doświadczeń, a z pewnością częściej będą odwiedzać twoją stronę i powiązany z nią blog. Jeśli chwilowo zabrakło ci pomysłów na wpisy, poszukaj inspiracji na innych stronach, również takich, które są ukierunkowane na doradztwo. Pomogły one już wielu przedsiębiorcom w zyskaniu większych dochodów dzięki skutecznej kampanii reklamowej, wspartej tworzeniem bloga. Takie akcje, bardzo angażują użytkowników tworzących treści, prawdopodobnie publikacje takie przyciągną również nowych użytkowników do twojej strony. Kiedy ktoś opublikuje tekst w twoim portalu, na pewno poleci go swoim znajomym na serwisach społecznościowych, w ten sposób zyskasz nowych odwiedzających.