Biuro turystyki – skontaktujcie się z lokalnym biurem turystyki lub po prostu z odpowiednimi władzami w urzędzie miasta. Dowiedzcie się jak mogą one pomóc wam w rozreklamowaniu waszej firmy. Może poprzez umieszczenie waszej firmy na stronie www miasta? Oczywiście wiąże się to z kosztami, ale warto. Klient interesujący się waszą miejscowością, wchodząc na portal czy też zaglądając do biura turystyki dostaje od razu namiary na wasz hotel.
Internet Marketing – Internet jest potęgą! To w pierwszej kolejności z niego korzystają potencjalni goście, szukając noclegów. Wśród tysięcy ofert musicie się wyróżniać. Dlatego nie wolno oszczędzać, aby wasz hotel był jak najbardziej widoczny.
Wydarzenia – również wszelkie imprezy (samo otwarcie hotelu i inne) powinny służyć jego promocji. Podczas takich wydarzeń między dobrą zabawę warto wpleść wiedzę (między innymi w formie gadżetów, ulotek), tak aby nie tylko goście, ale i lokalne władze, firmy oraz mieszkańcy byli przekonani o tym, że to właśnie z wami warto nawiązać współpracę.