Jeżeli zatem naszym atutem jest sąsiedztwo parku rozrywki, plaży, wyciągu narciarskiego, należy koniecznie to ująć. Jeżeli nasz obiekt położony jest przy spokojnej ulicy w pobliżu parku zdrojowego jednego z uzdrowisk, wówczas warto te aspekty podkreślić i nadmienić o zdrowotnych walorach miejscowości, co z pewnością pozytywnie zostanie odebrane przez kuracjuszy, którzy pragną w spokoju pospacerować i zaczerpnąć świeżego powietrza. Trzeba więc by nasza oferta pod pewnym, ustalonym przez nas względem, była jedyna w swoim rodzaju. Pamiętać jednak należy by wiarygodnym być! Naprawdę nie opłaca się koloryzować faktów. Pamiętajmy, że zależy nam na pozytywnej opinii naszych gości na temat prowadzonego przez nas hotelu. Jak już wielokrotnie tu podkreślałam, Internet jest wszędzie, wątków poruszanych na forach jest całe mnóstwo, a chęć wypowiedzenia się na temat tego czy innego miejsca jest często wprost nieograniczona. Jeżeli zatem „plaża położona przy hotelu” w rzeczywistości okaże się być oddalona o kilometr, a „dostępny w pokojach bezprzewodowy Internet” faktycznie jest tylko w holu przy recepcji, możemy spodziewać się uzasadnionego lekkiego zdenerwowania. Zatem musimy zdawać sobie sprawę, że jeden gość, który słusznie będzie niezadowolony z naszych usług, sam na pewno nas więcej nie odwiedzi, nie uczyni tego zapewne jego rodzina i przyjaciele oraz niestety wszyscy ci, którzy przeczytają jego opinię czy komentarz na takim czy innym serwisie internetowym.