Hotel – finanse i struktura organizacyjna

hotel finanseSekcja finansowa oprócz stawek związanych z rozpoczęciem działalności powinna zawierać opis przewidywanych wielkości rachunków, wypłat czy innych możliwych miesięcznych wydatków, a także przedstawienie zależności pomiędzy taktykami i ich kosztami. Mając dokładny wykaz cenowy i wiedzący jaka kwota pozostała, możemy pomyśleć o inwestycjach w dodatkowe usługi i udogodnienia dla naszych klientów, jak np. siłownia, bar czy inne miejsce wspólnych spotkań. Do prawidłowego funkcjonowania hotelu brakuje już tylko rozplanowania struktury organizacyjnej. System kierowania, osadzenie prawidłowych osób na odpowiednich stanowiskach, dobranie wiarygodnych inwestorów czy dostawców są równie istotne dla właściwego funkcjonowania lokalu. Ze względu na dynamikę rynku i wielkość zachodzących na nim zmian, a także trudnych do przewidzenia okoliczności należy mieć opracowany plan awaryjny organizacji hotelu.  Planując swoja działalność w oparciu o 4 powyższe elementy, oraz z dokładnym opisem szczegółów, przy odrobinie szczęścia, które pozwoli nam uniknąć nieprzewidywalnych okoliczności, nasz biznes hotelowy może przynieść wiele dochodów. A jaki będzie następny krok? Pozostałe miasta w kraju, czy może próba sił za granicą?

Leave a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *