Bardzo ważnym elementem jest organizacja strony, która powinna być łatwa i konkretna. Hasła w pasku powinny jasno sugerować, co można znaleźć w danej części, żeby nie mylić klienta. W widocznym miejscu powinna znajdować się również wyszukiwarka, która w razie czego pozwoli szybciej dotrzeć do celu. Użytkownik, który nie będzie mógł szybko znaleźć podstawowych informacji na pewno nie poświęci wiele czasu na przegląd strony. Dlatego też zamieszczony tekst musi być przejrzysty, a podstawowe informacje łatwo dostępne. Na samym początku klient musi zobaczyć: lokalizację, standard, ceny, odległość od lotniska czy stacji, bliskość restauracji i informacje o pokojach. Warto też zamieścić kalendarz określający, które pokoje są wolne w dane dni. Istotne jest także wskazanie czym nasz hotel się wyróżnia i dlaczego warto go wybrać akurat spośród 100 innych lokali. Musimy pamiętać o poprawności gramatycznej tekstu, który nie powinien być także napisany długim encyklopedycznym stylem. Ciekawe frazy, inne niż typowe dla co drugiego hotelu na pewno też przyciągną uwagę czytającego.