Darmowa autopromocja

hotel koordynacjaDobry koordynator do spraw specjalnych wydarzeń potrafi znaleźć możliwości dotarcia do klientów w taki sposób, aby nie poczuli, że zostali wykorzystani tylko do roli odbiorców. Kreatywność pozwoli ci uzyskać dodatkowe dochody z takich imprez. Pamiętaj o zróżnicowaniu cen, które dodatkowo skłoni klientów do poprawy własnego samopoczucia dzięki świadomości, że w prosty sposób mogą wyróżnić się na tle innych (np. wybierając pakiet „lux”).  Zaproponuj próbne członkostwo, żeby zyskać lojalność i nie krępuj się zareklamować swojego własnego interesu, a z pewnością poczujesz, jak łatwo zyskać dodatkowe pieniądze. Czy wszyscy twoi klienci wiedzą o usługach, jakie świadczysz poza terenem swojego lokalu? Jeśli nie, organizowana w nim impreza to świetna okazja, aby im to ogłosić. Nie dość, że otrzymają informacje, to od razu będą mogli się przekonać o jakości twoich usług. Osobiście ocenią pracowników, system działania i jego efekty. Pamiętaj tylko o jednym: chociaż eventy to świetna metoda autopromocji, nie możesz ich wykorzystywać tylko i wyłącznie do tego. To nie kampania reklamowa, goście oczekują czegoś więcej aniżeli karmienia marketingową papką.

Leave a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *