Promocja i marketing hotelu

basen krajobrazCo możemy zaliczyć do promocji i marketingu obiektu hotelowego? Właściwie wszystkie wydarzenia i sposoby promocji, tak więc Hotel PR to darmowe weekendy, imprezy tematyczne, piękne bilbordy, chwytliwe hasła reklamowe. To ulotki reklamowe wyglądające jak tradycyjny list – daje to wrażenie bezpośredniego kontaktu z potencjalnym klientem, odbiorca czuje się wyjątkowy, jakby oferta skierowana była specjalnie dla niego. To pisarze, którzy „przypadkiem” wspominają o hotelu lub miejscowości czy chociażby bohaterowie serialu, którzy regularnie wyjeżdżają do „swojego ulubionego HOTELU SPA”. To filantropia – akcje charytatywne, „bezinteresowna” pomoc. Hotel PR działać też będzie na portalach społecznościowych typu Faceebok lub Myspace. Będziemy czytali blogi pełne fantastycznych relacji, sprawozdań i wspomnień wprost z „HOTELU SPA”. Znajome, prawda? Hotel PR wychodzi do klienta, dogania go wszędzie, nawet gdy nie jesteśmy tego nieświadomi. To czasopisma internetowe, czasopisma drukowane i tzw. SPAM w skrzynce e-mailowej sprawiający wrażenie e-maila od dobrego, dawno niewidzianego znajomego.

Leave a Comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *