Blog to jeden z lepszych sposobów na promocje twojego obiektu hotelowego w internecie. Po pierwsze promocja za pomocą własnego bloga jest stosunkowo tanią formą reklamy. Po drugie możesz zamieszczać różnorodne wpisy dołączając do nich bardziej interaktywne formy takie jak filmy I zdjęcia. Po trzecie możesz też informować przez bloga o aktualnych wydarzeniach, to jest promocjach, spotkaniach, konferencjach czy imprezach okolicznościowych. Pamiętaj jednak o regularnej aktualizacji wpisów na blogu, co zachęci użytkowników do częstszego odwiedzania witryny. Ustal czas tworzenia danego wpisu. Podczas kreowania harmonogramu bloga, załóż, jak długo będziesz zajmował się poszczególnymi tematami. Jeśli tego nie zrobisz, szybko zorientujesz się, że sytuacja wymknęła się spod kontroli i prowadzisz kilka wątków na raz, kosztem ich jakości. Pamiętaj, że regularność popłaca. Możesz skorzystać również z innych form promocji w internecie, takich jak media społecznościowe, bazy ogłoszeniowe, mailing bezpośredni do klientów. Pamiętaj, że lepiej związać się z mniejszą liczbą platform i być aktywnym w działaniach na nich, niż współpracować z wieloma, ale tylko iluzorycznie.