Cechy dobrej strony internetowej w branży hotelarskiej

pokoj hotelowyPrzede wszystkim liczy się wygląd strony. Jeśli nie zadbasz, aby Twoja strona była oryginalna, inna typowe strony internetowe hoteli, stracisz część klientów, którzy widząc nieciekawa grafikę wrócą z powrotem do wyszukiwarki. Strona powinna zawierać elementy, które będąc miłym dla oka dodatkiem, nie odwrócą uwagi odwiedzającego od treści. Muszą być też użyte z umiarem, ponieważ w innym przypadku, strona będzie wyglądać nieestetycznie i nieelegancko. Jest to wizytówka naszego hotelu, więc grafika musi odzwierciedlać jego przytulny i wyjątkowy charakter. Drugą ważną cechą strony jest szybkość z jaką potencjalny klient może przejść z jednej do drugiej witryny. Zniecierpliwiony użytkownik czekający parę minut na załadowanie się artykułu, który go interesuje, z pewnością opuści stronę, lub w tym czasie przejrzy już 10 innych stron, a szanse, że wybierze inny lokal zwiększą się. W celu uniknięcia takiej sytuacji, warto pominąć długie intro z filmem o naszym hotelu, ponieważ spowalnia ono pracę strony oraz denerwuje klientów, którzy wcale nie mają ochoty go oglądać. Dużo lepszym rozwiązaniem będzie podanie w widocznym miejscu linka do youtube lub innego podobnego portalu, gdzie można taki film obejrzeć. Jeśli klient będzie zainteresowany wideo- prezentacją na pewno tam zajrzy.

Leave a Comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *