Ulotka jako forma promocji hotelu

ulotki ulotkaOto kilka porad na temat tego co zrobić, aby ulotki skutecznie zareklamowały Twój hotel. Celem ulotki jest przyciągnięcie uwagi i zainteresowania każdego kto ją dostanie, dlatego aspekt wizualny jest równie ważny jak zawarte na niej informacje. Warto zadbać o kolorową grafikę, oryginalny wygląd i kształt, tak aby ludzie nie tylko chcieli przeczytać co jest napisane na ulotce, ale także pokazali ją znajomym. Taka forma reklamy pozwala nam na umieszczenie zdjęć naszego obiektu i zaprezentowania jego dobrych stron, jednak musimy przy tym zachować równowagę pomiędzy obrazkami, tekstem i wolnym miejscem. Jeśli osoba zachęcona wyglądem graficznym ulotki postanowi zajrzeć w nią bardziej wnikliwie, następną rzeczą, na którą zwróci uwagę będzie tytuł, dlatego trzeba zamieścić taki slogan lub hasło, które zachęcą potencjalnego klienta do przeczytania całego tekstu. Na tak przygotowanej agitce brakuje już tylko pomysłowego dodatku, który zachęci do zatrzymania jej na dłużej, np. porad, które mogą się przydać turyście, mapy miasta, czy nawet rabatu na nocleg lub obniżki na śniadanie w naszym hotelu. Starannie przygotowaną ulotkę należy sprawdzić przed oddaniem do wydruku, czy nie zawiera błędnych informacji. Firma poligraficzna, której powierzymy zajęcie się naszymi materiałami promocyjnymi, musi być wiarygodna i polecana, gdyż wszelkie opóźnienia, a także niedociągnięcia takie jak nieostre zdjęcia, niewyraźny tekst lub nie właściwy papier, wpłyną na pogorszenie prezentacji lokalu.

Leave a Comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *